پستی رو منتشر کرده که دو مرد در حال تخریب یه خونه هستن

نوشته : فقط در قدس فرزندان یه خانواده مجبورن خونه شون رو با دست های خودشون تخریب کنن تا از جریمه های مالی سنگینی که در صورت عدم تخریب مجبورن پرداخت کنن جلوگیری کنن

و بعدتر فیلمی رو گذاشته که دختر مظلوم خانواده اشک می ریزه، بی صدا و خاموش

 

اون وقت من صبح تا شب مشغول خودمم و دنیام ته ماجرا هم برای اینکه عذاب وجدان نگیرم و خیالم تخت بشه یه دعا می کنم برای مستضعفین که اونم کلی منت سر خدا میذارم که ببین چقدر به فکر بنده هات هستم! 

خاک بر سر من و دغدغه های سطحیم که تو اینجوری اشک می ریزی و من اینجا راحتم و آسوده!

 

 

 « وما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله والمستضعفین من الرجال والنساء والولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریة الظالم اهلها واجعل لنا من لدنک ولیا واجعل لنا من لدنک نصیرا » 

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

                                                 (سوره نساء_آیه ٧۵)